Exportar Publicação

A publicação pode ser exportada nos seguintes formatos: referência da APA (American Psychological Association), referência do IEEE (Institute of Electrical and Electronics Engineers), BibTeX e RIS.

Exportar Referência (APA)
Brochado, A., Mendes, P. & Marques, S. (2014). Private-label proneness: the case of yogurts. In Instituto Politécnico de Leiria (Ed.), XXIV Jornadas Luso Espanholas de Gestão Científica: Comunicações: Livro de Resumos. Leiria: IP Leiria.
Exportar Referência (IEEE)
A. M. Brochado et al.,  "Private-label proneness: the case of yogurts", in XXIV Jornadas Luso Espanholas de Gestão Científica: Comunicações: Livro de Resumos, Instituto Politécnico de Leiria, Ed., Leiria, IP Leiria, 2014, vol. 1
Exportar BibTeX
@inproceedings{brochado2014_1734883864976,
	author = "Brochado, A. and Mendes, P. and Marques, S.",
	title = "Private-label proneness: the case of yogurts",
	booktitle = "XXIV Jornadas Luso Espanholas de Gestão Científica: Comunicações: Livro de Resumos",
	year = "2014",
	editor = "Instituto Politécnico de Leiria",
	volume = "1",
	number = "",
	series = "",
	publisher = "IP Leiria",
	address = "Leiria",
	organization = "Instituto Politécnico de Leiria",
	url = "http://www.xxivjornadaslusoespanholas2014.ipleiria.pt/?page_id=45"
}
Exportar RIS
TY  - CPAPER
TI  - Private-label proneness: the case of yogurts
T2  - XXIV Jornadas Luso Espanholas de Gestão Científica: Comunicações: Livro de Resumos
VL  - 1
AU  - Brochado, A.
AU  - Mendes, P.
AU  - Marques, S.
PY  - 2014
CY  - Leiria
UR  - http://www.xxivjornadaslusoespanholas2014.ipleiria.pt/?page_id=45
AB  - This study aims to point out the main consumer correlates of store brand proneness in a specific
industry, the Portuguese yogurt market. This is a booming industry for store brands in Portugal,
reaching nearly half of the total market share. Based on the results of a survey we can conclude that
consumers base their decisions on adopting a product on three different types of variables: price
related variables, quality related variables and involvement with the product category related
variables. The price related and the quality related variables have the most influence on consumers
when selecting store brands of yogurts.

ER  -