Export Publication

The publication can be exported in the following formats: APA (American Psychological Association) reference format, IEEE (Institute of Electrical and Electronics Engineers) reference format, BibTeX and RIS.

Export Reference (APA)
Rita, P. & Antunes, J. (2014). A Importância do Marketing no Desenvolvimento de Destinos e Produtos Turísticos. In Carlos Costa, Filipa Brandão, Rui Costa & Zélia Breda (Eds)  (Ed.), Turismo nos Países Lusófonos: Conhecimento, Estratégia e Territórios. Lisboa, Portugal: Escolar Editora.
Export Reference (IEEE)
P. M. Rita and J. Antunes,  "A Importância do Marketing no Desenvolvimento de Destinos e Produtos Turísticos", in Turismo nos Países Lusófonos: Conhecimento, Estratégia e Territórios, Carlos Costa, Filipa Brandão, Rui Costa & Zélia Breda (Eds) , Ed., Lisboa, Portugal, Escolar Editora, 2014
Export BibTeX
@incollection{rita2014_1766462163271,
	author = "Rita, P. and Antunes, J.",
	title = "A Importância do Marketing no Desenvolvimento de Destinos e Produtos Turísticos",
	booktitle = "Turismo nos Países Lusófonos: Conhecimento, Estratégia e Territórios",
	year = "2014",
	volume = "",
	series = "",
	edition = "",
	publisher = "Escolar Editora",
	address = "Lisboa, Portugal",
	url = ""
}
Export RIS
TY  - CHAP
TI  - A Importância do Marketing no Desenvolvimento de Destinos e Produtos Turísticos
T2  - Turismo nos Países Lusófonos: Conhecimento, Estratégia e Territórios
AU  - Rita, P.
AU  - Antunes, J.
PY  - 2014
CY  - Lisboa, Portugal
ER  -