Export Publication
The publication can be exported in the following formats: APA (American Psychological Association) reference format, IEEE (Institute of Electrical and Electronics Engineers) reference format, BibTeX and RIS.
Rita, P. & Antunes, J. (2014). A Importância do Marketing no Desenvolvimento de Destinos e Produtos Turísticos. In Carlos Costa, Filipa Brandão, Rui Costa & Zélia Breda (Eds) (Ed.), Turismo nos Países Lusófonos: Conhecimento, Estratégia e Territórios. Lisboa, Portugal: Escolar Editora.
P. M. Rita and J. Antunes, "A Importância do Marketing no Desenvolvimento de Destinos e Produtos Turísticos", in Turismo nos Países Lusófonos: Conhecimento, Estratégia e Territórios, Carlos Costa, Filipa Brandão, Rui Costa & Zélia Breda (Eds) , Ed., Lisboa, Portugal, Escolar Editora, 2014
@incollection{rita2014_1766462163271,
author = "Rita, P. and Antunes, J.",
title = "A Importância do Marketing no Desenvolvimento de Destinos e Produtos Turísticos",
booktitle = "Turismo nos Países Lusófonos: Conhecimento, Estratégia e Territórios",
year = "2014",
volume = "",
series = "",
edition = "",
publisher = "Escolar Editora",
address = "Lisboa, Portugal",
url = ""
}
Português