Export Publication
The publication can be exported in the following formats: APA (American Psychological Association) reference format, IEEE (Institute of Electrical and Electronics Engineers) reference format, BibTeX and RIS.
Neves, J. & Vinagre, H. (2018). Qualidade de serviço e satisfação dos utilizadores de serviços públicos de saúde: o papel das emoções. In Diagnosticar para Intervir – O Gap-Model. (pp. 187-200). Lisboa: Sílabo.
J. G. Neves and H. Vinagre, "Qualidade de serviço e satisfação dos utilizadores de serviços públicos de saúde: o papel das emoções", in Diagnosticar para Intervir – O Gap-Model, Lisboa, Sílabo, 2018, pp. 187-200
@incollection{neves2018_1766450443137,
author = "Neves, J. and Vinagre, H.",
title = "Qualidade de serviço e satisfação dos utilizadores de serviços públicos de saúde: o papel das emoções",
chapter = "",
booktitle = "Diagnosticar para Intervir – O Gap-Model",
year = "2018",
volume = "",
series = "",
edition = "1ª",
pages = "187-187",
publisher = "Sílabo",
address = "Lisboa"
}
Português