A informação contida neste perfil público poderá estar desactualizada.

Davcik, Nebojsa
Orientações
Teses de Doutoramento (1)
Em curso (1)
Nome do Estudante Título/Tópico Língua Estado Instituição Ano de Início
Seerat Zahra Brand strategy is an escalating vogue: from consumer evaluations to a financial perspective Inglês Em curso Iscte --
Dissertações de Mestrado (3)
Terminadas (3)
Nome do Estudante Título/Tópico Língua Instituição Ano de Início Ano de Conclusão
Rita Ribeiro do Nascimento Exploring Individuals Perception of Non-Sponsored Branded user Generated Content, the Affect on its use and the Outcome of Digital Engagement on Instagram Inglês Iscte 2016 2017
Manwir Singh Brand Orientation and Performance Implications - A Resource-Based Perspective of Boss Menswear Inglês Iscte 2016 2017
Chloé Madeleine Renée Germanaud Men and Women's Attitudes Towards the use of Gender Marketing in Advertising and Communication Inglês Iscte 2014 2015
Projetos Finais de Mestrado (2)
Terminadas (2)
Nome do Estudante Título/Tópico Língua Instituição Ano de Início Ano de Conclusão
Bastian Thelen Analysis of the Potential of Virtual Stores for German Online Grocery Retailing Inglês Iscte 2013 2015
Hortense Gabeur Consumer's Behavior Facing Word-of-Mouth and the Impact on Marketing Point of View Inglês Iscte 2014 2015