A informação contida neste perfil público poderá estar desactualizada.
Orientações
Teses de Doutoramento (1)
Em curso (1)
Nome do Estudante |
Título/Tópico |
Língua |
Estado |
Instituição |
Ano de Início |
Seerat Zahra |
Brand strategy is an escalating vogue: from consumer evaluations to a financial perspective
|
Inglês
|
Em curso
|
ISCTE-IUL
|
--
|
Dissertações de Mestrado (3)
Terminadas (3)
Nome do Estudante |
Título/Tópico |
Língua |
Instituição |
Ano de Início |
Ano de Conclusão |
Rita Ribeiro do Nascimento |
Exploring Individuals Perception of Non-Sponsored Branded user Generated Content, the Affect on its use and the Outcome of Digital Engagement on Instagram
|
Inglês
|
ISCTE-IUL
|
2016
|
2017
|
Manwir Singh |
Brand Orientation and Performance Implications - A Resource-Based Perspective of Boss Menswear
|
Inglês
|
ISCTE-IUL
|
2016
|
2017
|
Chloé Madeleine Renée Germanaud |
Men and Women's Attitudes Towards the use of Gender Marketing in Advertising and Communication
|
Inglês
|
ISCTE-IUL
|
2014
|
2015
|
Projetos Finais de Mestrado (2)
Terminadas (2)
Nome do Estudante |
Título/Tópico |
Língua |
Instituição |
Ano de Início |
Ano de Conclusão |
Bastian Thelen |
Analysis of the Potential of Virtual Stores for German Online Grocery Retailing
|
Inglês
|
ISCTE-IUL
|
2013
|
2015
|
Hortense Gabeur |
Consumer's Behavior Facing Word-of-Mouth and the Impact on Marketing Point of View
|
Inglês
|
ISCTE-IUL
|
2014
|
2015
|