A informação contida neste perfil público poderá estar desactualizada.

Davcik, Nebojsa
Orientações
Teses de Doutoramento (1)
Em curso (1)
Nome do Estudante Título/Tópico Língua Estado Instituição Ano de Início
Seerat Zahra Brand strategy is an escalating vogue: from consumer evaluations to a financial perspective Inglês Em curso ISCTE-IUL --
Dissertações de Mestrado (3)
Terminadas (3)
Nome do Estudante Título/Tópico Língua Instituição Ano de Início Ano de Conclusão
Rita Ribeiro do Nascimento Exploring Individuals Perception of Non-Sponsored Branded user Generated Content, the Affect on its use and the Outcome of Digital Engagement on Instagram Inglês ISCTE-IUL 2016 2017
Manwir Singh Brand Orientation and Performance Implications - A Resource-Based Perspective of Boss Menswear Inglês ISCTE-IUL 2016 2017
Chloé Madeleine Renée Germanaud Men and Women's Attitudes Towards the use of Gender Marketing in Advertising and Communication Inglês ISCTE-IUL 2014 2015
Projetos Finais de Mestrado (2)
Terminadas (2)
Nome do Estudante Título/Tópico Língua Instituição Ano de Início Ano de Conclusão
Bastian Thelen Analysis of the Potential of Virtual Stores for German Online Grocery Retailing Inglês ISCTE-IUL 2013 2015
Hortense Gabeur Consumer's Behavior Facing Word-of-Mouth and the Impact on Marketing Point of View Inglês ISCTE-IUL 2014 2015