Capítulo de livro
Analyzing the use of social networks sites in the purchasing decision process
Francisco Javier Miranda González (Miranda, F. J.); Sergio Rubio (Rubio, S.); Antonio Chamorro (Chamorro, A.); Sandra Loureiro (Loureiro, S. M. C.);
Título Livro
Encyclopedia of e-commerce development, implementation, and management
Ano (publicação definitiva)
2016
Língua
Inglês
País
Estados Unidos da América
Mais Informação
Web of Science®

Esta publicação não está indexada na Web of Science®

Scopus

Esta publicação não está indexada na Scopus

Google Scholar

N.º de citações: 6

(Última verificação: 2024-05-05 03:21)

Ver o registo no Google Scholar

Abstract/Resumo
Social networks have quickly become a platform in which citizens feel comfortable interacting with each other. They have not only become a sociological phenomenon, but also a marketing opportunity that firms are unwilling to let go by. This is a new ecosystem in which individuals are as important as firms or the media – an environment in which people are what is important, and one which is having an increasing influence in the business world.
Agradecimentos/Acknowledgements
--
Palavras-chave
Registos de financiamentos
Referência de financiamento Entidade Financiadora
GR 15007 FEDER