Publicação em atas de evento científico
Effect of website performance expectancy on customer satisfaction: online fashion performance
Marlene Paula Castro Amorim (Amoriom, M.); Sandra Loureiro (Loureiro, S. M. C.);
2017 Global Fashion Management Conference
Ano (publicação definitiva)
2017
Língua
Inglês
País
Coreia do Sul
Mais Informação
--
Web of Science®

Esta publicação não está indexada na Web of Science®

Scopus

Esta publicação não está indexada na Scopus

Google Scholar

N.º de citações: 3

(Última verificação: 2024-12-22 07:15)

Ver o registo no Google Scholar

Abstract/Resumo
This study builds on prevalent approaches of extending the applications of importance performance analysis (IPA) tool. Thus, we analyse the influence of Performance expectancy on Customer Satisfaction. The instruments employed were adapted from previous studies and pilot tested with a group of master students to verify clarity of meaning and comprehension. Findings reveal the stronger influence of three factor that emerge from performance expectancy: Usability, Reliability, Information Quality.
Agradecimentos/Acknowledgements
--
Palavras-chave
Information quality,Usability,Performance expectancy,Customer satisfaction