| Teaching Year | Semester | Course Name | Degree(s) | Coordinator |
|---|---|---|---|---|
| 2024/2025 | 1º | Quality Management in Education | Master Degree in School Administration; | No |
| 2023/2024 | 1º | Quality Management in Education | Master Degree in School Administration; | No |
| 2022/2023 | 1º | Quality Management in Education | Master Degree in School Administration; | No |
The information in this public profile may be outdated.
Teaching Activities
Supervisions
M.Sc. Dissertations (8)
Ongoing (4)
| Student Name | Title/Topic | Language | Status | Institution | Initial Year |
|---|---|---|---|---|---|
| Ju Mendes | management system at the teacher training school teaching unit 17 de Fevereiro. "Guinea Bissau" | Developing | Iscte | 2024 | |
| Radjon Rodrigues Haque | Psychosocial Predictors of Perceived Socio-Emotional Climate | Portuguese | Delivered | Instituto Piaget | 2024 |
| Ana Rita Fonseca Freitas | Occupational stress: psychological capital and workload in security forces - A comparative gender analysis | Portuguese | Delivered | Instituto Piaget | 2024 |
| Diogo Moreira | Capital Psicológico Positivo, Sentido de Humor e Burnout em Profissionais de Saúde | English | Developing | Iscte | 2023 |
Concluded (4)
| Student Name | Title/Topic | Language | Institution | Initial Year | Concluding Year |
|---|---|---|---|---|---|
| Ana Rita Freitas | Stress Ocupacional: O Capital Psicológico e a Carga de Trabalho nas Forças de Segurança - Uma análise comparativa de género | English | Iscte | 2023 | 2024 |
| Miguel Pereira | Clima emocional, qualidade de vida e satisfação na organização e sala de aula | English | Iscte | 2023 | 2024 |
| Paulina Francisco Rafael Dias | Fatores de Resiliência e Esperança na Incidência do Stress Pós-Traumático nas Forças Armadas Angolanas - “O Caso do Exército” | English | Iscte | 2022 | 2023 |
| Ana Cristina Pimenta | O efeito do coping na relação entre o conflito trabalho-família e o stresse, a ansiedade e a depressão em contexto de pandemia. | English | Iscte | 2019 | 2020 |
Português