The information in this public profile may be outdated.

Luís Alberto Araújo Bernardino
Supervisions
Ph.D. Thesis (1)
Concluded (1)
Student Name Title/Topic Language Institution Initial Year Concluding Year
Nuno Alexandre Martins Correia Perceived organisational support: A prospective proxy of the individual manager's commitment to strategic decision-making in organisational context English Iscte -- 2014
M.Sc. Final Projects (12)
Concluded (12)
Student Name Title/Topic Language Institution Initial Year Concluding Year
Pedro Miguel Pombo Alfaro Estratégia de Comunicação da Inovação de Empresas de Alta-Tecnologia. O caso da empresa Ómega Portuguese Iscte 2012 2013
Marta Isabel da Silva Miranda O Papel das Redes Informais na Internacionalização de Empresas no Sector Vitivinícola Português: O caso Douro Boys Portuguese Iscte 2012 2013
Luís André Vargas Pereira International Marketing and Expansion Plan. A strategy for Companhia Agrícola do Sanguinhal for the USA Market English Iscte 2012 2013
Raquel da Silva Alcobia Customer-based brand equity for an internacional tourism destination English Iscte 2011 2012
Maria do Rosário Brito Mata de Oliveira O Projecto de Internacionalização de uma Microempresa Portuguesa: O caso Tagus Pharma. Portuguese Iscte 2009 2011
Ana Margarida Bernardo Correia Gestão de Tempo no Processo de Desenvolvimento de Novos Produtos. Portuguese Iscte 2009 2010
Aldo Marco Filiberto Silvano The 'New' IBS Communication Strategy - A Communication Plan for the Second Decade of the New Millenium. English Iscte 2009 2010
Paula Cristina Gameiro Fernandes Roque Esteves Plano de Comunicação do projecto "Green It" na Mainroad, SA. Portuguese Iscte 2008 2010
Eda Sirma World-Mouth marketing from a global perspective. English Iscte 2008 2009
Lucie Hegmonová Information Tecnhnologies in Marketing and Modern Retail with Regards to the Czech Market. English Iscte 2008 2009
Maria Inês Faia de Macedo e Sousa Estrutura de Comunicação Aplicada à Gestão: O caso da escola superior de enfermagem de São Francisco das Misericórdias. Portuguese Iscte 2008 2009
João André Simões de Matos Pereira A Internet como Instrumento no Relacionamento global Business-to-Business: O caso da Indústria Automóvel. Portuguese Iscte 2008 2009