The information in this public profile may be outdated.
Supervisions
Ph.D. Thesis (1)
Concluded (1)
Student Name | Title/Topic | Language | Institution | Initial Year | Concluding Year |
---|---|---|---|---|---|
Vanessa Sofia Ferreira de Carvalho Chamorro Russo Cerruti | The Impact of playgroups for children and families: the role of dosage, quality and long-term effects | English | ISCTE-IUL | 2017 | 2023 |
M.Sc. Dissertations (7)
Concluded (7)
Student Name | Title/Topic | Language | Institution | Initial Year | Concluding Year |
---|---|---|---|---|---|
Célia Cristina Mendonça Marreiros | Projeto Sala Aberta- Grupos Aprender Brincar Crescer, perception of imacts and benefits, from the prespective of caregivers and facilators | Portuguese | ISCTE-IUL | 2020 | 2020 |
Patrícia de Almeida Antunes | Academy people/People: the perceived impact on socioemotional skills and self development by the participants | Portuguese | ISCTE-IUL | 2020 | 2020 |
Marta Isabel Gonçalves Mendes | Playgroups for Inclusion: Avaliação da implementação dos Grupos Aprender, Brincar, Crescer na perspetiva dos cuidados do distrito de Lisboa | Portuguese | ISCTE-IUL | 2015 | 2016 |
Sara Gomes Perpétua do Nascimento | A eficácia dos Territórios Educativos de Intervenção Prioritária (TEIP)na redução da indisciplina em contexto escolar: intervir na prevenção ou na remediação? Um estudo de metodologias mistas | Portuguese | ISCTE-IUL | 2012 | 2015 |
Hélia Sofia de Faria Neves | Inventário Home Observation for Measurement of the Environment (HOME) para crianças dos zero aos cinco anos de famílias culturalmente diversas: uma análise crítica | Portuguese | ISCTE-IUL | 2014 | 2015 |
Eva Virgínia Cumena Lombe | O Bullying em Contexto Escolar: Concepção do Fenómeno em Angola | Portuguese | ISCTE-IUL | 2012 | 2013 |
Joana Sofia Marques Pinto | Os problemas sexuais do comportamento de crianças em contexto institucional: um estudo de métodos misto | Portuguese | ISCTE-IUL | 2012 | 2013 |