Orientações
Teses de Doutoramento (7)
Em curso (4)
Nome do Estudante Título/Tópico Língua Estado Instituição Ano de Início
Marta Bicho Market legitimacy in the diffusion of a market category: the case of complementary and alternative medicine Inglês Em curso ISCTE-IUL --
João P Paixão Fit To Grow The Role of Marketing Capabilities in Firm Growth Inglês Em curso ISCTE-IUL --
João Azambuja Innovation through Ambidexterity in Multi-channel Retailing Inglês Em curso ISCTE-IUL --
Helena Rodrigues Building Identity: An expanded perspective of workspace in service Inglês Em curso ISCTE-IUL --
Terminadas (3)
Nome do Estudante Título/Tópico Língua Instituição Ano de Início Ano de Conclusão
João António Pereira Paixão Experiential Marketing - Bridging the Gap Between Value Creation to Customers and Value Capture By Firms Inglês ISCTE-IUL 2014 2020
João Carlos Barbeiro Azambuja Innovation trough Technology Adoption in E-commerce Retailing ISCTE-IUL 2015 2018
Marta Liliana Nunes Bicho Three essays on managers' strategic decisions to legitimacy constraints in a marginalized market category ISCTE-IUL 2012 2016
Projetos Finais de Mestrado (2)
Terminadas (2)
Nome do Estudante Título/Tópico Língua Instituição Ano de Início Ano de Conclusão
Catarina Pinto da Silva The Importance of Language Standardization/Adaptation Strategies on European Web Retail Inglês ISCTE-IUL 2015 2016
Marta Liliana Nunes Bicho Marketing and Instutional Factors in the Voluntary of Corporate Socail Responsibility Reporting - The case of global reporting initiative. Inglês ISCTE-IUL 2009 2010