Publicação em atas de evento científico
Create, build and manage online brands for internet companies
Ricardo Godinho Bilro (Bilro, R.); Sandra Loureiro (Loureiro, S.);
Proceedings of the 7th Annual Conference of the EuroMed Academy of Business
Ano (publicação definitiva)
2014
Língua
Inglês
País
Reino Unido
Mais Informação
Web of Science®

Esta publicação não está indexada na Web of Science®

Scopus

Esta publicação não está indexada na Scopus

Google Scholar

N.º de citações: 0

(Última verificação: 2024-12-22 07:15)

Ver o registo no Google Scholar

Abstract/Resumo
Research Aims The primary objective of this ongoing research is to identify the main assets that create brand success for internet-only companies. Based on an extensive and systematic literature review, this study seeks to identify the constructs who drive online brands for a successful life. Eighteen articles were identified and from those some preliminary reflections were taken.
Agradecimentos/Acknowledgements
--
Palavras-chave
Internet marketing,Online marketing,Digital marketing,Online brands,Internet companies,Online environment,Online brand quality perception
Registos de financiamentos
Referência de financiamento Entidade Financiadora
PEst-OE/EGE/UI0315/2014 Fundação para a Ciência e a Tecnologia