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O Mercado da Pop-Music e o Desenvolvimento Sustentável. Música ao Vivo e Responsabilidade Social das Empresas.
Manuel Coelho (Coelho, M.); Manuel Ferreira (Ferreira, M. A. M.); José Filipe (Filipe, J.); Leonor de Oliveira Coelho (Coelho, L.);
Event Title
V Congresso Ibero-Americano de Responsabilidade Social - CRIARS
Year (definitive publication)
2023
Language
Portuguese
Country
Portugal
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Abstract
Segundo a United Nations Music Environment Initiative a música constitui um dos mais poderosos meios de comunicação (podendo enviar biliões de mensagens de cunho ambiental) e o mercado da música pop representa, na atualidade, um negócio de milhões, com uma considerável pegada em termos ambientais. Há, desta forma, vários motivos para tornar mais “verde” a indústria musical, a qual se vem...
Acknowledgements
--
Keywords
Sustentabilidade,Responsabilidade social das empresas,Música ao vivo
  • Economics and Business - Social Sciences
  • Other Social Sciences - Social Sciences

With the objective to increase the research activity directed towards the achievement of the United Nations 2030 Sustainable Development Goals, the possibility of associating scientific publications with the Sustainable Development Goals is now available in Ciência-IUL. These are the Sustainable Development Goals identified by the author(s) for this publication. For more detailed information on the Sustainable Development Goals, click here.