Ciência_Iscte
Comunicações
Lista de Comunicações
Esta é a lista das comunicações mais recentes. Para saber mais detalhes sobre uma comunicação, clique no seu título.
Página 1256
| Ano | Autores | Título | Apresentada em... |
|---|---|---|---|
| 2016 | Lourenço, I.; Branco, M.; Sarquis, R.; Magro, N.; | International differences in accounting practices under IFRS and the influence of the USA | Research Seminar in Accounting and Finance, Adam Smith Business School, University of Glasgow |
| 2016 | Lourenço, I.; | Quantitative Research in Financial Accounting | USP Doctoral Consortium on Quantitative Research in Accounting |
| 2016 | Lourenço, I.; | Diversidade Internacional na Apresentação das Demonstrações Financeiras | Webinar FIPECAFI |
| 2016 | Lourenço, I.; | NCRF 17 - Agricultura | Conferência Contabilidade e Gestão na Atividade Agrícola, CAP e OCC |
| 2016 | Aguiar, C.; Barata, C.; Cadima, J.; | CARE: Curriculum Quality Analysis and Impact Review of European ECEC. | I Encontro Infância, Desenvolvimento e Risco |
| 2016 | Sofia Freire; Aguiar, C.; Silva, Francisco; | Patterns of social participation of students with and without SEN. | The 6th International Congress on Interpersonal Acceptance and Rejection (ISIPAR) |
| 2016 | Silva, I.; Aguiar, C.; Correia, N.; Fialho, A.; | Social status of preschool children: Teacher and peer perspectives. | 2016 EARLI-SIG 5 Conference on Bridging Multiple Perspectives in Early Childhood Education |
| 2016 | Ferreira, M.; Aguiar, C.; Pimentel, J.; Correia, N.; Fialho, A.; | The social competence of children with disabilities and the quality of teacher-child interactions. | 2016 EARLI-SIG 5 Conference on Bridging Multiple Perspectives in Early Childhood Education |
| 2016 | Correia, N.; Aguiar, C.; | Assessing children’s ideas about participation in preschool. | 2016 EARLI-SIG 5 Conference on Bridging Multiple Perspectives in Early Childhood Education |
| 2016 | Fialho, A.; Correia, N.; Aguiar, C.; Monteiro, L.; Esteves, F.; | Parenting styles and emotion regulation in the preschool context: Moderating effect of quality of teacher-child interactions. | 2016 EARLI-SIG 5 Conference on Bridging Multiple Perspectives in Early Childhood Education |
Página 1256
English