| Teaching Year | Semester | Course Name | Degree(s) | Coordinator |
|---|---|---|---|---|
| 2025/2026 | 2º | Microsociology | Bachelor Degree in Politics, Economics and Society; | No |
| 2025/2026 | 1º | Macrosociology | Bachelor Degree in Politics, Economics and Society; | No |
| 2025/2026 | 1º | Metodologias de Investigação Aplicadas às Políticas de Administração e Gestão Escolar | Doctorate Degree (PhD) in Policies of School Administration and Management; | No |
| 2024/2025 | 2º | Microsociology | Bachelor Degree in Politics, Economics and Society; | No |
| 2023/2024 | 2º | Microsociology | Bachelor Degree in Politics, Economics and Society; | No |
| 2019/2020 | 2º | Extensive Research Methods | Bachelor Degree in Sociology; | No |
| 2019/2020 | 1º | Intensive Research Methods | Bachelor Degree in Political Science; | No |
Office 0W03
Teaching Activities
Supervisions
M.Sc. Dissertations (6)
Ongoing (6)
| Student Name | Title/Topic | Language | Status | Institution | Initial Year |
|---|---|---|---|---|---|
| Henrique Morgado Dolores Antunes | Classroom participation, from the students' point of view | Developing | Iscte | 2025 | |
| Beatriz dos Santos Torres Abade | Práticas familiares na gestão dos tempos livres das crianças | Developing | Iscte | 2025 | |
| Joana Vicente Fernandes | •Pedagogias sensoriais na primeira infância: Perspetivas e Desafios, segundo os Educadores. | Developing | Iscte | 2025 | |
| Sandra Cristina Antunes Rodrigues | A integração dos Alunos Imigrantes. Estudo de Caso de uma Escola na Área Metropolitana de Lisboa | Developing | Iscte | 2025 | |
| Carlos Isaías Martins | Inovação pedagógica e digital na transição do 1.º para o 2.º ciclo, com foco na articulação curricular e em práticas de escrita orientada. | Developing | Iscte | 2025 | |
| Genabo Debo Djaló | Family factors in girls' school dropout in the Gabu region, Guinea-Bissau | Developing | Iscte | 2025 |
Português