Publicação em atas de evento científico
How artificial intelligence tools influence customer experience and avoidance of similarity
Sandra Loureiro (Loureiro, S. M. C.); Mónica Mendes Ferreira (Ferreira, M. M.); Ricardo Godinho Bilro (Bilro, R. G.); Laura Marques (Marques, L.);
2023 Global Marketing Conference at Seoul: Marketing and management transformation in the challenging digital environment
Ano (publicação definitiva)
2023
Língua
Inglês
País
Coreia do Sul
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(Última verificação: 2024-11-18 11:24)

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Abstract/Resumo
The capability for Artificial Intelligence in the beauty industry is enormous, as customers are demanding increasingly customized offers that only these strategies can offer. However, there is still a scarcity of empirical research on customer experiences enabled by AI, which highlights this research's relevance, which we intend to bridge.
Agradecimentos/Acknowledgements
--
Palavras-chave
AI-enabled tools,Customer experience,Brand attachment,Emotional attachment,Avoidance of similarity,Independent self-construal
  • Economia e Gestão - Ciências Sociais

Com o objetivo de aumentar a investigação direcionada para o cumprimento dos Objetivos do Desenvolvimento Sustentável para 2030 das Nações Unidas, é disponibilizada no Ciência-IUL a possibilidade de associação, quando aplicável, dos artigos científicos aos Objetivos do Desenvolvimento Sustentável. Estes são os Objetivos do Desenvolvimento Sustentável identificados pelo(s) autor(es) para esta publicação. Para uma informação detalhada dos Objetivos do Desenvolvimento Sustentável, clique aqui.