Ciência-IUL
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Descrição Detalhada da Publicação
Proceedings of the ICCMI 2017 - 5th International Conference on Contemporary Marketing Issues
Ano (publicação definitiva)
2017
Língua
Inglês
País
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Mais Informação
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Abstract/Resumo
The main purpose of the current study is to analyze how desire, perceived-self, social
values and involvement are related to consumer engagement into the fashion luxury
industry. A sample of 295 luxury fashion consumers participate in the study. Findings
suggest that perceived-self is not one of the most significant driver to consumer
engagement. Subjective well-being may also act as an outcome of consumer engagement.
The article also provides managerial implications, limitations and further research.
Agradecimentos/Acknowledgements
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Palavras-chave
Desire,Perceived-self,Social values,Involvement,Consumer engagement,Subjective-well-being,Luxury consumption
Classificação Fields of Science and Technology
- Economia e Gestão - Ciências Sociais
Contribuições para os Objetivos do Desenvolvimento Sustentável das Nações Unidas
Com o objetivo de aumentar a investigação direcionada para o cumprimento dos Objetivos do Desenvolvimento Sustentável para 2030 das Nações Unidas, é disponibilizada no Ciência-IUL a possibilidade de associação, quando aplicável, dos artigos científicos aos Objetivos do Desenvolvimento Sustentável. Estes são os Objetivos do Desenvolvimento Sustentável identificados pelo(s) autor(es) para esta publicação. Para uma informação detalhada dos Objetivos do Desenvolvimento Sustentável, clique aqui.