Capítulo de livro
Teaching Online: Lessons from the COVID-19 Pandemic and the End of the Teacher-Priest
Marco Marsili (Marsili, M.);
Título Livro
e-Instructor Insights: Applying the lessons of Pandemic Learning
Ano (publicação definitiva)
2023
Língua
Inglês
País
Bélgica
Mais Informação
Web of Science®

Esta publicação não está indexada na Web of Science®

Scopus

Esta publicação não está indexada na Scopus

Google Scholar

Esta publicação não está indexada no Google Scholar

Abstract/Resumo
Teaching at higher education institutions relies traditionally on ex-cathedra methods. The COVID-19 pandemic blasted online education years into the future and exposed its many challenges. Technology has provided smart and innovative solutions for distance education, which have opened up new teaching methods and techniques and boosted the internationalization of higher education. While critics of these innovations denounce alleged flaws, the benefits are likely to be greater than the costs, a turning point in teaching that is difficult to back down from.
Agradecimentos/Acknowledgements
--
Palavras-chave
google,zoom,teaching online,teacher,pandemic,covid-19,Technology,distance learning,University of Google,higher education,in-person teaching,in-person learning,didactics,education,learning,lessons,e-learning
  • Ciências da Educação - Ciências Sociais
  • Ciências da Comunicação - Ciências Sociais

Com o objetivo de aumentar a investigação direcionada para o cumprimento dos Objetivos do Desenvolvimento Sustentável para 2030 das Nações Unidas, é disponibilizada no Ciência-IUL a possibilidade de associação, quando aplicável, dos artigos científicos aos Objetivos do Desenvolvimento Sustentável. Estes são os Objetivos do Desenvolvimento Sustentável identificados pelo(s) autor(es) para esta publicação. Para uma informação detalhada dos Objetivos do Desenvolvimento Sustentável, clique aqui.