Artigo em revista científica Q3
Framework for success of online brand management: a systematic literature review
Ricardo Godinho Bilro (Bilro, R. G.); Sandra Loureiro (Loureiro, S. M. C.);
Título Revista
World Review of Entrepreneurship, Management and Sustainable Development
Ano
2016
Língua
Inglês
País
Suíça
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(Última verificação: 2019-09-13 09:21)

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Abstract/Resumo
The aim of this study is to identify and analyse the main constructs and relations highlighted in previous studies to manage online brands for internet companies and propose a framework for online brand management. In order to achieve such aim, an extensive and systematic literature review was developed employing several quality criteria of the literature review, such as: time range, scope of the study and journal quality list. In this vein, eighteen core articles were extracted and deeply analysed. Based on these articles a conceptual framework on online brand management is proposed
Agradecimentos/Acknowledgements
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Palavras-chave
Consumer satisfaction,Trust,Online loyalty,Online brand,Online brand management
  • Ciências da Terra e do Ambiente - Ciências Naturais
  • Engenharia do Ambiente - Engenharia e Tecnologia
  • Economia e Gestão - Ciências Sociais
Registos de financiamentos
Referência de financiamento Entidade Financiadora
UID/GES/00315/2013 Fundação para a Ciência e a Tecnologia

Com o objetivo de aumentar a investigação direcionada para o cumprimento dos Objetivos do Desenvolvimento Sustentável para 2030 das Nações Unidas, é disponibilizada no Ciência-IUL a possibilidade de associação, quando aplicável, dos artigos científicos aos Objetivos do Desenvolvimento Sustentável. Estes são os Objetivos do Desenvolvimento Sustentável identificados pelo(s) autor(es) para esta publicação. Para uma informação detalhada dos Objetivos do Desenvolvimento Sustentável, clique aqui.