Publication in conference proceedings
Real Time Deformation for a Car Simulation Game
Miguel Sales Dias (Dias, J.); Rodrigues, T (Rodrigues, T); Pires, R. (Pires, R. );
Proc SBgames 2005, Simpósio Brasileiro de Jogos de Computador e Entretenimento Digital, S. Paulo, Brasil
Year (definitive publication)
2005
Language
English
Country
Brazil
More Information
Web of Science®

This publication is not indexed in Web of Science®

Scopus

This publication is not indexed in Scopus

Google Scholar

This publication is not indexed in Google Scholar

Abstract
O SBGames é o maior evento acadêmico da América Latina na área de Jogos e Entretenimento Digital. Realizado pela Sociedade Brasileira de Computação, o evento reúne pesquisadores, estudantes e empresários que tem os jogos como objeto de investigação e produto de desenvolvimento. Anualmente são recebidos cerca de mil participantes de diferentes regiões do Brasil e de países como Peru, Argentina, Uruguai, Estados Unidos, Inglaterra, Portugal, dentre outros.
Acknowledgements
--
Keywords
Real-Time 3D Game,Defomation,Phsically-Based Simulation,FFD Geometric Deformation,Dynamics
  • Computer and Information Sciences - Natural Sciences
  • Electrical Engineering, Electronic Engineering, Information Engineering - Engineering and Technology

With the objective to increase the research activity directed towards the achievement of the United Nations 2030 Sustainable Development Goals, the possibility of associating scientific publications with the Sustainable Development Goals is now available in Ciência-IUL. These are the Sustainable Development Goals identified by the author(s) for this publication. For more detailed information on the Sustainable Development Goals, click here.